Kommentarer

Dette var tynt. Mer en svært overordnet infoside, enn kurs.

.

Likte bedre oppbyggingen på kurset "Lønns og arbeidsvilkår". Person som forklarer og eksempler fra hverdagen.

Skulle gjerne hatt tilgang til avtaletekst i kursopplegget

Alt for kort

Vil ikke si at dette er et kurs. Står bare at man skal skrive kravspesifikasjon. Her burde det vært mye mer hjelp til hvordan man skal gå fram hva man bør tenke på i forhold til type krav o.l. Dette kan ikke brukes for å heve kompetansen hos oss.

Alt for lite informasjon.

Kunne gjerne vært noen illustrasjoner / videoer.

Det var helt greit, men jeg synes at det var rart format

ikke nok info