Kurset er altfor overfladisk og gir ikke noe faglig innsikt eller kompetanse. Bortkastet tid
Det er mulig jeg ikke fikk opp alt, men dette var en svært snaut kurs som ikke ga ny informasjon, og ikke hjelp til å utforme bilag.
Effektivt! Dog litt mangelfullt.
Fant ikke generell / detaljert info om strukturen i SSA, f eks kunne jeg ikke finne svar på "test deg selv" spørsmålene ved å gå gjennom kurset (hvilke bilag finnes, hva skal stå i hvert, etc).
Informasjonen er ok. Jeg skulle selvsagt ønske den gikk litt mer inn i detaljene.
Litt for overordnet nivå
Kunne med fordel ha lagt inn avtalene, slik at det var lettere å se på de ifm spm ang bilagene
Hei dette er så banalt at det knapt kan kalles kurs, snarere heller burde dette vært en kort intanettartikkel
Mangler SSA-L: avtale om løpende tjenestekjøp
Bare tre sider med noen korte punkter? Ingen eksempler eller forklaringer? Eller var det noen deler av kurset som ikke åpnet seg riktig? Dette var intetsigende greier...
Kommentarer
Kurset er altfor overfladisk og gir ikke noe faglig innsikt eller kompetanse. Bortkastet tid
Det er mulig jeg ikke fikk opp alt, men dette var en svært snaut kurs som ikke ga ny informasjon, og ikke hjelp til å utforme bilag.
Effektivt! Dog litt mangelfullt.
Fant ikke generell / detaljert info om strukturen i SSA, f eks kunne jeg ikke finne svar på "test deg selv" spørsmålene ved å gå gjennom kurset (hvilke bilag finnes, hva skal stå i hvert, etc).
Informasjonen er ok. Jeg skulle selvsagt ønske den gikk litt mer inn i detaljene.
Litt for overordnet nivå
Kunne med fordel ha lagt inn avtalene, slik at det var lettere å se på de ifm spm ang bilagene
Hei dette er så banalt at det knapt kan kalles kurs, snarere heller burde dette vært en kort intanettartikkel
Mangler SSA-L: avtale om løpende tjenestekjøp
Bare tre sider med noen korte punkter? Ingen eksempler eller forklaringer? Eller var det noen deler av kurset som ikke åpnet seg riktig? Dette var intetsigende greier...