Kommentarer

For meg var dette en veldig fin innføring i saksbehandling. Jeg hadde ingen kunnskap om feltet før jeg tok kurset men følte at mange av mine forhånds oppfatninger ble bekreftet men fikk også noen overraskelser.

Godt kurs og fin variasjon

Interessant og lærerikt kurs!

Helt fint, god variasjon

Kjempefint med slike e-læringskurs fôr kompetanseheving

Bra at kurset er delvis tekst, videoer og svare på spørsmål

bra

Ya

lærerikt og holder oppmerksomheten.

Gjennomfører kurset som forberedelse til å gjennomføre det sammen med en kollegagruppe.